Hör av er!
Har du några frågor eller vill ha hjälp med en beställning?
Hör av dig till oss! Vi svarar i telefon, vardagar, mellan 7.00 och 16.00 på nummer 0411- 55 57 30. Givetvis är vi också tillgängliga på e-mejl. Adressen är: service@next2vet.se.
Välkommen!
Service
Har något gått sönder eller behöver få en
genomgång/översyn? Next2Vet erbjuder er
som kund service på eran utrustning.
Vi hjälper er med både stora och
små ärenden och har möjligheten att
boka in ett besök på er klinik.
Tonny Nyman är vår servicetekniker och
med sin långa erfarenhet i branschen
kan han lösa det mesta.
Vi utför först och främst service på våra
egna varumärken då vi är ett certifierat
reparation center, vilket innebär att vi gått
kurser hos våra leverantörer
för service/reparationer.
Vi erbjuder följande.
· Årlig narkosservice på narkosutrustning
· Autoklav reparationer/översyn
· Tandröntgen reparationer/översyn
· Ultraljud reparationer/översyn
· Höj och sänkbara bord reparationer/översyn
· Övervaknings monitorer reparation/översyn
· Syrgasgeneratorer reparation/översyn
· Pulsoximeter reparationer/översyn
· Utsug översyn
· Operations/undersöknings lampor, installation/översyn
· Utrustning som ej kan repareras hos oss skickas till leverantörens service center i respektive land.
T.ex. LM-Propower Tandstensskrapa, HDE Utrustning, Easi-Scan ultraljud, utrustning som ej är köpt hos Next2Vet AB mm
Serviceanmälan/Reklamation
Behöver du bifoga bilder/filer till din service anmälan? Skicka gärna det till service@next2vet.se
Service 0411-21 44 20
Serviceanmälan/Reklamation
Behöver du bifoga bilder/filer till din service anmälan? Skicka gärna det till info@next2vet.se
Vi vill hjälpa våra kunder
att växa
Next2Vets VD Lars Olsson är utbildad lantmästare och har sin bakgrund inom lantbruket. De senaste 20 åren har han arbetat inom veterinärbranschen och 2013 startade han Next2Vet. Kunderna består av veterinärer, veterinärkliniker och djursjukhus runt om i Sverige.
– Vi jobbar extremt mycket med att bygga upp relationer med leverantörer så att vi har en gedigen kunskap om deras produkter. Kunden kan lita på att vi har full kontroll på vilka lagar och regler som gäller, hur de kan använda produkter och att vi dessutom är snabba och flexibla, förklarar Lars Olsson.
– Vi lägger kraft på att vara proffsiga för att ge våra kunder ett mervärde av vårt samarbete. Next2Vet består av ett lyhört och väl sammansvetsat team där samtliga medarbetare har ett högt kundfokus och är beredda att göra det lilla extra för kunden.
– Vår målsättning är att svara våra kunder på deras förfrågningar inom 24 timmar, att vara tillgängliga och hjälpa dem att använda de produkter som de köper. Det är därför som vi på Next2Vet är veterinärens bästa vän.